Upp & hoppa

Det blev inte mycket till sovmorgon för jag vaknade av att jag var så kissnödig att det inte fanns andra alternativ än att kliva upp.

Dagens schema är fullspäckat trots att jag är ledig.. Jag ska snart ringa några samtal och sedan göra några ärenden nere på stan. Efter det ska jag träffa Marie för en pratstund och en lunch. Eventuellt lite strosning på stan också om jag känner oss rätt. Senare frammåt kvällen ska jag på sminkparty hemma hos Carro. Jag har varit på sådana tidigare och vet precis vad det innebär men det är alltid kul att gå ändå och ikväll är det ju faktiskt Carro som har det..

Det blir nog inge mer sova av idag heller.. Jag väntar och väntar på att få svar på ett mail jag skickade på ett katt igår på blocket men icke. Kattjakten är inte nedlagd, vi är helt enkelt bara inte lika aktiv längre och plötsligt dök sötnosen upp från ingenstans. Även om han bor i Östersund men det är ingenting att göra åt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback