Tack..

Jag har världens gulligaste chef och vän..
Jag har tjatat både i bloggen och på jobbet om hur gärna jag vill ha en "bad hair day" mössa men turen har aldrig varit på min sida och mössan har ständigt varit slut när jag surfat mig in på Nelly.se

Hon frågade om jag ville ha mössan om hon hjälpte till att skaffa fram en för hon hade nämligen sett den sist hon var hem till östersund. Jag blev jätteglad och tackade JA snabbare än blixten. Tiden gick och idag kom vänner till hon in med en liten rosa påse. Och vad tror ni låg i den lilla rosa påsen om inte mössan!? JAJAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAA!!

Jag tog på mig den direkt när jag och N åkte och handlade. Hur cool som helst! Tack söta Ella och alla andra som har hjälpt till. Jag uppskattar det verkligen ♥



Kommentarer
Postat av: caroline

haha sött.



sv: Jag är 23år just nu men fyller 24 i sommar, jag vet inte riktigt när jag skulle vilja bli mamma, men jag vet att jag inte vill vara för gammal eftersom jag vill kunna ge mitt barn en bra barndom men samtidigt måste man ju känna sig trygg med partnern, ha en bra boplats och bra jobb.



Men det känns som om vi nått dit kanske snart, men jag tror aldrig att man kommer känna sig riktigt redo, för om jag tänker på att bli mamma så blir jag faktiskt lite skrämd och rädd-det är ju ingen barnlek direkt. =)

Själv då?

Postat av: Philip

HEADERN! :P

2009-02-07 @ 18:00:55
URL: http://philipalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback



sv: Jag är 23år just nu men fyller 24 i sommar, jag vet inte riktigt när jag skulle vilja bli mamma, men jag vet att jag inte vill vara för gammal eftersom jag vill kunna ge mitt barn en bra barndom men samtidigt måste man ju känna sig trygg med partnern, ha en bra boplats och bra jobb.



Men det känns som om vi nått dit kanske snart, men jag tror aldrig att man kommer känna sig riktigt redo, för om jag tänker på att bli mamma så blir jag faktiskt lite skrämd och rädd-det är ju ingen barnlek direkt. =)

Själv då?]]> 199128;4ff023e6ddf2b32dffea2893 2009-02-07 12:16:29 <![CDATA[Tack..]]> /2009/february/utkast-jag-har-2.html http://philipalmen.blogg.se/
199128;4ff023e6ddf2b32dffea2893 2009-02-07 18:00:55
-->