Ännu en lista..

4 av mina favoritprogram på TV

* Prison Break
* Gossip Girl
* One tree hill
* Ensam mamma söker (jag vet att det är slut)


4 saker jag gjorde igår

* Var i fjällstugan
* Åt chickenfingers med N i Bräcke (favorit)
* Såg ett avsnitt av Prison break

* Läste alla bloggar jag missat de 5 senaste dagarna.


4 saker som jag ser fram emot

* Våren och sommaren

* Cliniquekurs i sthlm

* Att träffa Elin på torsdag
* Sovmorgon med N på onsdagmorgon

4 av mina favoritrestauranger

* Olearys

* Tusen & en natt

* Räknas Thaivagnen? hahaha

* Korstas egna thai/kinaresturang, 10 solar.



4 saker på min önskelista

* Större lägenhet (minst en 3:a) eller ett mindre hus

* En kissekatt

* En massa pengar. att vinna på triss vore inte så tokigt!

* En godnattpuss av världens bästa pojkvän



GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback