Singstar

Det blev inte bara en bra fredag.. Det blev även en helt perfekt lördag!
Det bjöds på jättegod middag, för att inte tala om efterrätten. Angelica, hon kan hon! Nu är flickorna nere på krogen och roar sig medans jag och malin åkte hem. Jag har till och med gjort mig iordning för att krypa till kojjs eftersom jag trots allt jobbar extra imorgon.

Det var i alla fall en toppenkväll på alla sätt och vis. Jag och Malin drack "slushpuppy-cola" till maten.. Det smakade som det eftersom drickan hade stått ute på balkongen och blivit isig, mums.. När vi hade ätit efterrätt och kände oss mätta och belåtna förflyttade vi oss vidare in till vardagsrummet där vi sjung singstar. Jag förblev obesegrad *skryt* och det är lika roligt varje gång. Man märker att alla, precis som jag själv, sjunger hällre än bra haha..

Tack flickor små för en himla mysig kväll ♥


   

Kommentarer
Postat av: SVENSKK

SVAR: Tack! Mössan är riktigt häftig. Den har gått att beställa på nelly.se men nu gick jag in och nu hittar jag den inte. Shit.. den måste vara slut? NEJ! Jag som ville beställa!! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023e5ddf2b32dffea2863 2009-02-01 00:09:28 -->