Biotherm & Lancome

 



Favoriter i badrumsskåpet vintertid.
Det är dessa som håller min hud i schack under vinterhalvåret. Lancomes Benefait multi-vital känns som bomull i ansiktet. Under vintern blir jag alltid torr, vilket är väldigt vanligt. Men jag brukar alltid flagna i pannan och om det väl har börjat, ja då är det för sent att årgärda. Iår däremot har jag använda Bienfait multi-vital (onödigt komplicerat namn) ända sedan septempber och det har funkat jättebra. Inga torra fläckar så långt ögat når!

Men när jag blev sjuk kändes det som att min hy rasade totalt. Jag slapp de årliga torrfläckarna men istället kändes huden grå och trist hela tiden. Det kändes inte bättre av att jag sminkade mig, tvärtom kände jag mig bara ännu mer livlös. Tills nu! Jag började använda biotherms Multirecharge och jag känner att huden sakta men säkert börjar få tillbaka lite lyster. Om du har samma problem som mig vintertid kan jag varmt rekommendera dessa. De finns för både torr och normal hy.

Det är vardagslyx att ha bra hudvårdsprodukter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback