Huset som blev ett hem..

Idag tog vi tag i saken och åkte till IKEA för att inhandla gardinstänger och gardiner.. Så nu har sovrummet och dom två "vardagsrummen" fått gardiner och köket har fått sig en hissgardin. det ser genast mycket mer ombonat ut och det börjar plötsligt att se mer ut som ett hem..

Vi kände att det var ett måste att få gardin-historian löst eftersom vi åker utomlands nu om bara 5 dagar. Om 5 dagar åker vi nämligen till Arlanda och om 6 dagar sitter vi på planet på väg till Vegas baby Vegas, jag och 7 personer till. Hur underbart? vi är så värda den här semestern efter att knappt ha haft någon sommarsemester som alla andra svenssons.

Efter min hemska natt inatt är jag allt annat än gullig. Jag sov mellan 04.00-06.00 och däremellan låg jag vaken och filosoferade.. vände.. vred.. och var allmänt jobbig. totalt omöjligt att sova! jag vågar säga mig veta att det berodde på fullmånen. jag reagerar jämt med lite sömn dom nätterna. hoppas att månen är en halft uppäten ost inatt för mitt 12h arbetspass som väntar imorgon kräver det för att jag ska orka..

Nu ska jag duscha och krypa till kojjs i rena sängkläder.
Sweet dreams..



vita, ljusa, halvtransparenta och ljuva gardiner från viva la ikea
blev det i alla rum.  me like! jag kräks på panelgardiner nu. vägrar! fritt fall ska det va'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback