Kräftor är vi allihopa..

Kvällen igår bjöd på mojitos, rosévin, vitt vin, mintu shots och hästspark.
Jag mår därefter idag. Men guuud vilken rolig kväll det var i söta tjejers sällskap.

Jag har, som på ett bananskal, bjudits in i M-T's gamla barndomsgäng och blivit mycket väl mottagen :) Igår hade vi kräftskiva hemma hos Joy och det var huuur trevligt (och gott) som helst. Vi hade kräftor i massor, västerbottenpaj, hemmagjort focacciabröd och en himmelsk hallonpaj. Som tur var började vi kvällen redan klockan 4 och tur var väl det efter allt gott man lyckades pinna i sig. Hatten var på, haklappen likaså. Dekorationen hängde i taket, och nubbevisor sjöngs innan nubben brände på väg ner i halsen. 

Frammåt småtimmarna landade vi i vanlig ordning på Oscar där det blev lite dans och drinkar och det var en nöjd och belåten Kim som blev hämtad vid 02.30 av sin räddare i nöden ♥

Idag har jag däremot inte gjort många knop mer än bäddat rent i sängen, och nu väntar jag bara på att hjärtat ska komma hem så att vi kan åka och köpa svullmat alá pizza. Jag har längtat hela dagen och kylskåpet gapar tomt.





Fler bilder från igår kommer om jag lyckas hitta
kamerasladden i någon av alla flyttkartonger.
håll lilltummen vettja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback