dagen i sin helhet

Vilken dag och vilket väder.. wow sommarvärme!
Imorse vaknade jag upp med Niklas vid min sida. Efter en lång dusch åkte jag in till stan för att klippa mig. det känns jätteskönt att hon fräschat till det lite. mina toppar var slitna så det behövdes. Det var en riktigt rolig prick som pyssla om mig. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Allt från jobb till pojkvänner. Hon var som en öppenbok som bara ville berätta mer och mer. Inte mit emot, jag tyckte det var jätteroligt. Jag stannade nog kvar 10-15min efter att jag var färdig och bara stog och pratade med henne. Dit ska jag gå nästa gång också.

Efteråt ringde jag Elin i hopp om att hon skulle virvla på stan. Det gjorde hon också så vi träffades och myste lite i solen. Jag hittade en söt kort jacka också från H&M som jag införskaffade. Jag har varit på jakt efter en lite kortare gärna trekvartsärm och plötsligt hängde den bara där och frestades.

När vi var nöjda på stan skjutsade jag hem Elin och åkte förbi hemma hos Niklas där jag fick lite mat i magen. de blev en grandiosa pizza, muuummaa.. Vi åkte ut till birsta och gick på OnOff och Elgiganten för att höra oss för om "kompispriser" på en SodaStream som jag promt vill ha. Vi kunde få helt schysta priser med sänkning på 250-200kr. Jag ska köpa en sån senare i veckan eller början på nästa. Nu sitter jag och älsklingen ihopkurade i soffan och väntar på att Prision Break ska börja, sjukt spännande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback