lägenhetsrapport nr 2947563

Idag är det torsdag vilket innebär att det är min sista lediga semesterdag. Jag har hunnit med jättemycket så det är bara de sena mornarna som kommer vara svårt att avvänja. det är konstigt hur snabbt man ställer in sig. I början av min semester längtade jag tillbaka till jobbet flera gånger men ju längre tid som gått blir det bara mer jobbigt att tänka sig tillbaka till vardagen.

Jag ska inte klaga, jag jobbar fre, lör & sön sen är jag ledig måndag igen :) Jag saknar alla mina söta arbetskamrater. Dom kommer peppra sönder mig med info om lägenheten och tjatet som inflyttningsfest  kommer stå högt på prioriteringslistan.

Idag ska jag sätta upp mina första gardiner. det blir i köket! det är ända rummet som jag har bestämt gardiner till. Vi var där till klockan 23.15 igår, pyssla på med allt möjligt som att sätta tillbaka listerna runt dörrarna osv. nu är det bara golvlisterna kvar sen flyttar jag in sängen. Jag har sagt hela tiden att sängen är det sista som ska in. Jag klarar inte av att leva i misär men nu är de så fint så nu går det bra vilken dag som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback