virrpanna på vift

det är och har varit ett sjuhelskottas spring på mig hela veckan nu. jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. det som lämnas och glöms kvar hemma får jag helt enkelt klara mig utan. så länge man har bankomatkort och mobiltelefon - som pappa brukar säga..

Idag har jag i alla fall vaknat upp med niklas vid min sida. just idag har vi varit tillsammans i 3 år och 11 månader. tiden går allt bra snabbt älskling. när han åkt hem studsa jag iväg till mamma och pappa för att hämta sängkläder och en resväska. den är stor, haha.. jaja i vilket fall kånka jag in den i lillbilen och åkte till farmor för att hjälpa henne att boka tågbiljetter till göteborg eftersom hon med sällskap åker dit i september. det tog riktigt lång tid att få till det, och dyrare än beräknat blev det också men nu är det i alla fall bokat.

de får betala 5240kr för fyra personer tur och retur (utan stopp och byten) till göteborg och hem medan jag och Niklas bara har betalat ynka 600kr från Sundsvall till Stockholm, Stockholm till Norrköping och Norrköping hem till lilla Sundsvall igen. riktigt pangpris för den rutten må jag då säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback