Galen morgon

Tjoflöjjt!
Den här morgonen började helt klar med ett ryck..
Jag och N ligger och sover i godan ro och plötligt börjar jag undra vad klockan är.. och om inte N borde ha klivit upp för länge sen.. Och ju mer jag tänker efter tror jag mig ha hört hans väckarklocka ringa för länge sen!

Puttar på N och frågar om jag drömt eller om hans väckarklocka redan har ringt. Han hittar inte telefonen trots sitt febrila sökande eftersom han legat och sovit på den haha.. Tillslut inser vi att hans klocka mycket riktigt hade ringt. Jag väckte honom 9.30 (han börjar 9.45) och 9.35 sprang han ut genom dörren med andan i halsen.

Själv gick jag i godan ro och la mig igen!
Ända tills jag inser att jag inte kan sova vidare utan en varm karl bredvid mig.. Så jag kliver upp och accepterar att jag har en ny dag framför mig.

Kommentarer
Postat av: Camilla

oj vilken morgon :P
ha en bra dag. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
ha en bra dag. :)]]> 199128;4ff02376ddf2b32dffea1b33 2007-12-19 10:14:49 -->