morgondagens aktiviteter

Det är många av er som vill att jag ska bli lite mer personlig. Ni vill höra mer om vad jag gör om dagarna etc! Det ska bli mitt herrskap, er önskan är min lag. det är trots allt för er jag skriver..

imorgon är jag ledig. skönt! jag ska fira det med att sova så länge kropp och själ bara tillåter! N däremot ska lämna sängen strax före 8 för en kurs i några ynka timmar men resten av dagen ska vi spendera tillsammans. Vi ska ta vårt pick och pack och åka till Härnösand och
Dollar Store. det är en liten hobby vi har haha! min mor ska även joina vilket är roligt. hon är aldrig bangen!

Hoppas på att kunna fynda lite billiga och söta julklappar till mina sötnosar! Det här är min plan för morgondagen än så länge. Vi ska nog försöka storstäda lite här hemma också så man kan komma hem till ett fint och städat hem resten av veckan. det finns inget bättre!


Kommentarer
Postat av: My

svar: alla har olika smak :) jo, den var riktigt bra faktiskt! handlar om poker, men ändå så mycket mer :)

Postat av: My

svar: precis!
njae, ligger hemma med en mindre hjärnskakning, men det går! Själv då? :)

2007-12-03 @ 23:56:57
URL: http://mysanliljequist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0236eddf2b32dffea1a5d 2007-12-03 23:40:04 <![CDATA[morgondagens aktiviteter]]> /2007/december/morgondagens-aktiviteter.html http://mysanliljequist.blogg.se
njae, ligger hemma med en mindre hjärnskakning, men det går! Själv då? :)]]>
199128;4ff0236eddf2b32dffea1a5d 2007-12-03 23:56:57
-->