konsten att bli fet.

Hrmm.. min nuvarande diet heter "ät-allt-du-kommer-över-och-lite-till" jag är hemsk just nu. jag frossar i precis allt. när jag och niklas slog våra hungriga huvuden ihop tidigare idag bestämde vi oss för att det nog var allra bäst att gå ut och äta. och så blev det! en stoor hemmagjord chees & baconburgare med hemmagjorda stora pommes på Players. god att dö för! ingen av oss lyckades däresmot äta upp allt och då gott folk, innebär det att hamburgaredet är mycket på tallriken.

efter middagen åkte vi direkt hem till lägenheten och gick lös på tapeterna igen så nu är det borta i både kök och vardagsrum. det är tapeter över heela golvet men jag tänkte pallra mig dit i vettig tid imorgon och rensa upp där. pappa ska skyffla dit soffan imorgon också. den kommer att få stå o kartongen ett litet tag till men då är den i varje fall på plats. redo för uppackning när helst jag vill.

det här är så roligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback