äntligen över..

Gatufesten är äntligen över, tack gode gud. jag hade inte orkat en enda dag till. självklart var det kul så länge det varade men nu får det vara nog! :)

Det tar verkligen på krafterna att ladda om batterierna varje dag. att man druckit mängder och sovit mindre än ingenting, som det känns som, och jobbat på det är inget jag vill rekommendera. det har varit helt stört jobbigt att gå till jobbet när man i själva verket är så bakis att man bara vill sova fram till nästa förfest. 

Hur som helst. onsdag och Lördag var lätt bäst! hade skitroligt.. det förklarar även hur jag mådde dagen därpå men det är historia nu efter min monster sömn på över 12h. jag somnade som en slagen hjälte hemma i mamma o pappas soffa igår när jag och niklas var hembjuden på mat och filmkväll. tacksamt..

jag får skriva mer om mina galna upptåg en annan dag. det blir nog dock inte mycket bilder i alla fall eftersom min mobil valde att sluta fungera redan i torsdagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback