byebye suckers

idag är min första dag på semestern och den har jag firat med carro skulle man väl kunna säga.. vi har gjort birsta och stan, strosat runt och pratat en massa.. vi åt god thaimat vid ån och hade det allmänt mysigt som vanligt..

klockan 5 styrde jag hemmåt för jag hade nämligen bokat tvättstugan idag. nu har jag och mammisen här tvättat 4 tvättar så nu är jag redo att lämna sundsvall för semester och ren avslappning. det ska bli så jävulskt skönt. orkar inte vara kvar i den här ångestdrabbade stan mer än nödvändigt så på fredag packar jag ner mina nytvättade kläder och sätter mig på tåget till stockholm tillsammans med min älskling. det blir knappast bättre än så här

jag längtar! ♥

3/8 Stockholm
6/8 Norrköping
10/8 Grekland, Kreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback