jag kan också göra goda gärningar..

godmorgon! jag har haft en väldigt konstig morgon. jag vaknade av mig själv 08.20 svarade på ett sms som jag hade fått av en vän myycket tidigare på morgonen eftersom hon börjar supertidigt. jag låg stilla ett tag och lyssnade, det ösregnade. jag tänkte på Niklas som skulle till jobbet eftersom räcerbilen har gått sönder och hans föräldrar och den andra bilen är i stugan. jag fick dåligt samvete för alla gånger han ställt upp för mig så jag slängde på mig mjukiskläder och sprang i ösregnet till bilen.

han blev JÄTTEGLAD! så oerhört tacksam att det nästan var ett sant nöje att skjutsa honom. han är värd allt! väl hemma igen vid halv 10 åt jag en panpizza och insåg att det var dötrist att vara vaken så tidigt så jag gick och la mig igen och nu har jag sovit till pappa ringde och väckte mig klockan 11.30 han hade suttit och kikat på resor eftersom jag är sugen att sticka iväg en vecka med mina kära päron eftersom vi ses så sällan nu sen jag flyttade.. resorna han hade kikat på gick till Bulgarien och Grekland. Vi hade först pratat om Bulgarien eller Turkiet men jag bryr mig ärligt talat inte vart vi åker så länge vi får sola, bada och relaxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback