arbetstider

Idag sov jag ända till 11.15 det har varit så skönt.. jag har tänkt mycket på alla som har vanliga 7-5 arbetstider hur står man ut? hur orkar man kliva upp på morgonen? jag kan faktiskt inte riktigt tänka mig att jobba så. inte nu eller än på några år i alla fall. det kanske blir ett måste den dagen man skaffar familj och barn så man hinner spendera mycket av sin lediga tid tillsammans men inte nu.

Det passar mig faktiskt ganska bra att allra tidigast börja klockan 9.00 vilket oftast bara händer ca.1ggn veckan och annars börja 10, 11 eller 12. jag jobbar iof längre dagar. det är inte ovanligt att jag kommer hem klockan halv 8 men då har jag i alla fall varit i kontakt med nya människor hela dagen. ingen dag är den andra lik. det är det jag tycker om.

Jag trivs på mitt jobb. Jag kommer att vara kvar på Zara en bra tid framöver..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback