vänskap

Vad vore livet utan vänner. ikväll blev jag sprudlande glad när jag läste en sak som en mycket nära vän skrivit tillägnat mig. det värmer så otroligt, och blödig som jag är kan jag inte stå emot tårar. hon skrev om vänskap - vår vänskap. något som är väldigt betydelsefullt för mig. jag känner en samhörighet med henne som jag faktiskt inte gör med någon annan. efter att ha läst hennes ord blev jag medveten om varför. det var nog helt enkelt vår start. simpel för många, viktig för mig.

Vi träffades på "coola" lunarstorm för en evighet sen och det sa bara poff med en gång. som en förälskelse med kärlek vid första ögonkastet. vi hade samma problem och levde i samspel med varandra trots vår åldersskillnad. att det skiljer något år emellan oss har jag aldrig brytt mig det minsta. tvärtom! jag kan ibland känna att det gör oss ännu närmare varandra. som en relation som syskon har.

jag känner att jag börjar svamla. men det jag vill få sagt med mitt inlägg är att jag älskar alla mina vänner. jag ska ta vara på er mer än jag gjort tidigare. jag vill inte vandra in i framtiden och ångra någonting.

..och Elin. ingen är som du! ♥ tack..


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är bäst! Love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02325ddf2b32dffea1343 2007-03-05 13:31:48 -->