Carvan is back in buissnes

Bästa kvällen på länge igår alltså! Jag vet inte ens hur jag ska börja.

Hur som helst! Vid 7tiden åkte jag hem till Emma som fyllde 20 bast igår, mäktig ålder. snart min tur! :) Där bjöds det på skumpa, tacos, vin, tårta, ostbricka you name it. som vi åt, och hur gott det var sen. Jag och Annika blandade drinkar hela kvällen igenom, dögoda! Alkoholen gjorde sitt jobb och det var på ostadiga ben som vi shejka loss inne på stadshuset natten igenom..

Tillbaka i tiden!

Höjdpunkten!
Carvan som flytt till varme-land ringde för att gratta Emma.. Alla tyckte att det var så kul och ville höra en resumé av samtalet. vi började prata om annat och en timme eller så senare ringer det på dörren. vem kunde det vara? Någon granne? alla bjudna var ju redan på plats.. Emma sprang iväg för att öppna dörren så hör vi ett vrål "Ooohohhhoooo klockan är nio" det var långa sekunder som tickade förbi, jag försökte koppla ropet men kunde inte förrän Anja skriker CARROOO!!!!!! alla sprang till dörren och vem står där om inte
Carvan herself. snyggare och framförallt brunare än någonsin. Det var helt underbart att se henne stå där livs levande även fast jag inte förstod någonting. En våg av känslor sköljde över mig och vilken gråtattack! Alkoholen gjorde säkert sin inverkan men det var framförallt så mkt känslor.. Det här innebär även att lilla fröken fräken är hemma på min stora dag! GLAD

Tack alla för en toppenkväll! Nu är Emma (bästa värdinnan) Tant, Annika bakis och Carvan hemma.. suveränt! Alla som tog kort igår kan väl lägga upp dom så jag får sno lite. min kamera låg allt för bekvämt i väskan hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback