Morgonstress!?

guud vilket underbart väder det är! synd bara att jag var trött som en gnu när jag skulle slå upp mina gröna. nu har jag i alla fall förberett dagens matlåda till jobbet och ätit lite gröt. nu är tanken att jag ska forsätta min morgonprocedur. jag sitter vid kökbordet i en stor hoodtröja, håret är en enda rör och smink är inte att tala om, det blir brådis me andra ord eftersom jag måste sitta i bilen på väg till jobbet om exakt 35min. Hur ser era mornar ut?

Ikväll är jag med och stänger på bygget så det blir nog en mycket stillsam fredagskväll. jag hade ju tänkt köra en galet blöt lördat istället ;) jag ska åka iväg med N ikväll och införskaffa groggvirke så det gäller för Annika att skriva önskelista på jobbet annars får hon sig en överraskning hih.. N ska också ut så förmodligen blir det till att dela taxi hem efter kvällens bravader, skönt!

har iiiinte tid med det här, skriver mer om tid finnes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback