idol!

BAHHHHHHH!!!!!!!!!!!! jag hatar ovisshet! jag vill veta NU vem som gick vidare. Om det inte är Robert blir jag döbesviken.

Jag kan medge att jag aldrig skulle kunna sjunga lika bra som många av dom gjorde idag.. men nå fan skulle jag vara en bättre jury! sådetså :) min goa skönsjungande tjockis-kock åkte ut, men Knut ska tydligen vara kvar.. uhh.. jag är djupt upprörd! Och visst att
Marie Picasso är väldigt duktig. men sparris i halsen? och allt gråt. jag vet inte ens vad jag tror är äkta. hon har väl till och med redan gjort en skiva/singel. hon har ett försprång medans de andra börjar på noll. näe jag vet inte riktigt vad jag tycker om det.

haha jag tar det här så stenseriöst. vilken nörd man är!

Robert Kragh 
"Hejja Hejja"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback