tisdag by night

jag skrev ju så lite som ynka ett inlägg igår så jag måste ta igen det. igår slutade jag jobbet 18.30 men jag var inte där ifrån förrän säkert 18.45 jag var helt uppspelt efter att ha fått stått i kassan *roooooligt!!!!* först fick jag hjälpa kamilla litegrann mitt på dagen men lite närmare stäning kallade Zara in mig. efter att jag hade tagit EN kunde själv säger Zara (kassaexpert) "bra, nu klarar ju du det här. jag går ut och viker lite, säg till om du vill ha hjälp" ptsss.. HA! kunde ju hon glömma. jag var ju nästan skakis när jag stog där, haha..

efter ca. 5 kunder hade jag inte något val. då gick hon in på lager men hon fick komma ut lika snabbt igen för då var den någon som ville lämna tillbaka ett plagg haha.. ja det var i vilket fall väldigt roligt att stå där. jag hoppas det blir fleeeer gånger så snart som möjligt.. det är väldigt mycket att lära!

sen kom Johanna och surra lite och jag ville höra allt om hennes kommande planer. hon har bokat biljett till New York och åker om några veckor. hon åker dit själv. mycket tufft säger jag! hon har en väninna där men det krävs bra mycket mod för att sticka iväg sådär själv. Ja hon skulle berätta mer över en fika framöver kom vi iaf fram till.

Åkte hem för att byta kläder. tog ett äpple i farten och när jag springer ut genom dörren som den yrhöna jag är sitter Karin med pojkvänstillbehör på gården och bolmar lite. stannar till och pratar lite där också eftersom hon kom hem från USA igår (varit borta en månad) det blev bara en massa kallprat för mer hann jag inte men hennes reseberättelse vill jag minst sagt höra. 

Önskar att jag kunde dela mig själv på två för att hinna med så mycket som möjligt!

Åkte vidare till Granlo där Elin kurre och ludde tog emot mig med öppna tassar. en massa mys med tända ljus, kokande hett hallonte, en godisskål och såklart en Elin. Vi hade en riktig tvkväll med idol och deperate housewives. tack gumman!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback