väskor i all sin ära

Jag måste börja hålla hårdare i slantarna, annars blir det inge roligt i slutet av månaden. jag har redan spenderat en bra slant. jag har bl.a köpt sex st. väskor på två dagar. det är rätt bra jobbat!  Jag hatar väskor för att jag älskar dom. jag kan aldrig få nog. det blir lixom kärlek vid första ögonkastet.. (man kanske borde kika på 3an Ikväll kl. 20.00 "Shopping blev min drog")

Hemma hos mamma och pappa har jag en hel garderob fylld med väskor nästan från golv till tak. det är nästan sjukt. skulle aldrig få plats med dom hemma i lägenheten utan att offra en hel garderob eller utnyttja förrådet jag har nere i källaren. men jag älskar dom varenda en så det är inte på tanken att slänga en enda.

idag köpte jag iaf tre väskor och en godispåse medans carro köpte lite smycken. det har blivit två heldagar på stan. det är farligt att vara ledig. när jag jobbar hinner jag aldrig shoppa eftersom allt är stängt när jag slutar och då sparar man alla pengar istället. inte lika roligt men väldigt praktiskt!

Nu är det dags för andra bullar för här ska städas.. det ska:

♣ dammsugas
♥ dammtorkasa,
♣ vikas in kläder i garderoben
♥ boka tvättid
♣ diska

Ja storständning helt enkelt.. på med musiken på hög volym så ska det här nog gå som dans på rosor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback