Bad hair day

Titta vad tidigt jag är uppe!
Jag som tjatat och tjatat om hur mycket sömn jag behöver ta igen. Jag är fortfarande trött men jag kan inte sova. N däremot har aldrig sovsvårigheter, han behöver bara blunda så löser sig allt..

Idag har vi planerat så gott som hela dagen. Båda ska ut på varsitt håll ikväll men vi hinner äta middag tillsammans. N gjorde urgod lax här om dagen så jag tycker gott att han kan få stå för maten idag igen. Jag vet itne ännu vad jag ska ha på mig men det lutar åt min turkosa klänning, alternativt min nya svarta med rosa blommor men jag vet inte om jag tycker att den är så "party" precis.. får se får se..


Nej nu kanske man skulle ta och göra något åt den så kallade frisyren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback