Blind Dating

God morgon!
Vi låg och såg på film fram till sena natten igår.. Men mitt på dagen såg jag en film som jag tänker rekommendera. Blind dating med snyggingen
Chris Pine. Även känd från "Just my luck" med Lindsay Lohan..

Fimlen var helt klart bra och väldigt lättsam.. Den handlar om Chris som är blind men som lever som om han inte vore det. Han är oskuld, 23 år och har aldrig dejtat så hans bror rycker in för att hjälpa till. Med broderns minst sagt orginella smak av tjejer får Chris träffa en mängd märkliga tjejer. Den ena värre än den andra, ända tills han skaffar sig en dejt på egen hand.. Och blir förälskad :)

För fortsättningen får ni se filmen själv! hih..



Kommentarer
Postat av: Ahrén

Hello Girly =)

Nu är man hemma igen =)

Ska snart läsa dina inlägg jag missar!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Nu är man hemma igen =)

Ska snart läsa dina inlägg jag missar!

kram]]> 199128;4ff023c5ddf2b32dffea2471 2008-08-08 10:21:04 -->