Snart åker jag till varmeland..

Jag har inte riktigt förstått det - men det är bara 5 dagar kvar till Mallorca.
Det ska bli så skönt och det känns så välbehövligt så ni kan aldrig ana. Varje år så länge jag kan minnas har jag varit ute och rest med mamma och pappa - minst en resa varje år. Eftersom jag är ensambarn har mamma alltid sett det som sin plikt att se till att jag hittat lekkamrater var än vi hamnat. Ni skulle bara veta hur många dankar och norskar jag har lekt med under mina semesterdagar haha.. Att vi knappt förstog varandra var lixom inget hinder. Som barn flyter allt på i alla fall. En del såg mamma till och med till att jag blev brevkamrat med efter resans slut HAHAHA.. 

Dom har liksom alltid anpassat våra resmål efter mig. Det har alltid varit prio ett att det ska finnas mycket roligt för mig när vi har åkt utomlands och dom har lyckats mer än bra. När det blev aktuellt med Mallorcaresan var det först tänkt att mamma och pappa skulle åka ensamma. Dom tänkte väl förmodligen att jag vuxit ifrån att "resa med mamma och pappa" Men när dom märkte att jag ville följa med blev dom så exalterad att dom bestämde sig för att bjuda mig på resan. Jag är så glad! ..och så tacksam. Jag kommer aldrig att växa ifrån att spendera tid med mina föräldrar. Vi har en relation som jag väderar högst i den här världen. Jag trivs som deras ända barn och dom får mer än gärna skämma bort mig bäst dom vill..

Jag längtar till på fredag när vi påbörjar resan ner till sthlm och jag ser fram emot 2 (förhoppningsvis) soliga veckor på varma Mallorca.


Kommentarer
Postat av: ceciliahjelm

på nått sätt tyckte jag att inlägget var fint, det var så mkt som stämde in, ni gör lixom allt för varandra, hel mysig familij! jag älskar er! :D

Postat av: Ahrén

Jag vill också!!!!!

2008-08-18 @ 08:25:27
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023c7ddf2b32dffea24b3 2008-08-18 00:35:37 <![CDATA[Snart åker jag till varmeland..]]> /2008/august/snart-aker-jag-till-varmeland.html http://ahren.blogg.se/
199128;4ff023c7ddf2b32dffea24b3 2008-08-18 08:25:27
-->