Blogga mera.

God morgon alla goa' och glada.
Jag sitter här och poppar rix morgonzoo och dricker apelsinjuice. Helt okej! Man önskar att klockan var lite senare på dygnet bara, jag är grymt trött.. När kliver ni upp på morgonen?

När jag kommer in i mitt schema redan nu till helgen kan jag LOVA att jag ska bli bättre på att blogga
. Lite deprimerande att ha gått från plats 11 på bloggtoppen till plats 84 haha.. yeye, jag har väl viktigare saker för mig antar jag men snart gör jag comeback, var så säker..

Ingen som har några frågor? Ni kanske undrar något om mitt nya jobb eller liknande? Det är bara att fråga fråga fråga..

Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Kate

Hmm..nu lär jag väl åka på stryk men jag går upp när jag vaknar.
Idag var det runt 12.
Är nattmänniska men egentligen kvittar det när jag går och lägger mig..går sällan upp före 11 om jag absolut inte måste och då krävs det 40 alarm för att få upp mig.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Idag var det runt 12.
Är nattmänniska men egentligen kvittar det när jag går och lägger mig..går sällan upp före 11 om jag absolut inte måste och då krävs det 40 alarm för att få upp mig.. ;)]]> 199128;4ff02392ddf2b32dffea1ddf 2008-02-19 13:01:15 -->