Dutti flikka

Jag öppnade garderoben och alla våra kläder vällde ut..
Vi har inte haft någon vidare ordning där den senaste tiden. Jag viker kläder hela dagarna och orkar inte bry mig om min egen garderob när jag väl kommer hem. Vad N har att säga till sitt försvar vet jag inte. Förmodligen har han bara följt mitt dåliga mönster..

Nu har jag iaf rensat upp HELA garderoben. Japp ni hörde rätt - stolt!
Nu är det ordning och reda. Allt är sorterat och fint vikt på sin rätta plats. Alla nytvättade kläder/underkläder är också insorterat. Det känns som en befrielse nu när det är gjort. Nu ska det bara hållas efter också..



Kommentarer
Postat av: amanda

är det din garderob på bilden?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0238dddf2b32dffea1d45 2008-02-01 23:30:21 -->