Nu ni..

Ähmen tjabba!
Nu har ni allt saknat mig.. Det hinns lixom inte med att skriva så mycket när jag jobbar mellan 08.00 och 19.00 (jag kliver upp 06.00 galet!)  likt förbannat längtar jag tills jag ska få gå på jobbet dan därpå. Jag tycker att det är jättekul. Jag är så glad att jag fattat rätt beslut.

i vilket fall så fick vi vårt schema igår. Jag fick världens bästa schema och nu har cheferna insett att det måste göras om. inte bara mitt men hur som haver hoppas jag att det blir bra i alla fall.. Jag kommer förmodligen att ha lite "sämre" schema än de flesta andra. Men det är för att jag ingår i något som de kallar för jourgruppen. Det ska bli jättespännande. Det innebär bland annat att man kommer ha ansvar vid stängning och öppning när inte butikscheferna är där, ha berhörighet till diverse i kassan/datorn mm. I vilket fall ska det bli kul och spännande. Jag är väldigt glad att jag blev en av de utvalda :D

Saknar min älskling som förmodligen sitter på en mysig resturang just nu. Han är utomlands med sin familj och här sitter jag - Ensam en fredagkväll.. Jag fick stanna hemma för jag var nästan säker på att jag skulle byta jobb. Mitt beslut känns rätt om än lite tråkigt, men i april är det min tur att åka utomlands, och då ska min kära med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback