Bästa fredagen på länge

Mätt och belåten sitter jag här!
Jag var på bolaget för att införskaffa yrsla direkt efter jobbet. jag känner mig omyndig varje gång jag går in dit. Därefter träffade jag Elin. Vi spanade in stans sortiment. Det var ganska utplockat på grund av all rea tycker jag, hittade inget roligt alls..

Efter en icke succé till shoppingrunda gick vi bort till Olearys för lite mat och dryck. Det var väldigt mycket folk, Sverige spelade tydligen hockey mot Ryssland idag. Jag är så enormt o-insatt i allt som har med sport att göra. Jag tycker mest att det är roligt att titta på alla fanatiker när det blir mål -  det kallar jag underhållning!

Efter en burgare tyngre och en cider klunkande i magen skulle jag vilja påstå att jag är väldigt tillfreds. Nu bär det snart iväg på fest så fort N kommit hem och fått sin efterlängtade dusch.

Ha en bra fredagkväll mina sköna bönor..
Skani göra ngt roligt?

Kommentarer
Postat av: Sara

Själv sitter jag här mitt i natten med huvudvärk och väntar på att gå och lägga mig, sonen har precis bestämt sig för att sova och jag vill bara försäkra mig om att han inte kommer att vakna igen *suck*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0237fddf2b32dffea1bfd 2008-01-04 23:42:08 -->