Ice cream

image618


När jag kom hem efter jobbet idag känner jag doften av stekt falukorv ända ut på gården.. "Gud vad gott. Ja vi har ju faktiskt korv hemma.. Undra om vi inte skulle äta det till middag ikväll tänker jag". Jag kliver innanför dörren och varför doftar det korv på hela gården om det inte är för att min älskling står vid spisen. Mums! Stuvade makaroner och korv blev dagens middag - jättegott, och såå underskattat..

Lagomt till middagen var uppäten hör vi glassbilen. Vi reagerar fortfarande som små barn! Har ni smakat Nicke Nyfiken glassarn? SÅ GOTT! Nu sitter vi och mumsar för fullt.. Glassmannen var jättetrevlig. När vi betalat och gjort färdigt säger han "Vill du kanske ha en tjejtidning också" Javisst, gärna, tänker jag.. Hur gammal tror han att jag var? Eller drev han med mig? Haha.. N fick en fotbollstidning han också varpå han förslog att vi skulle avnjuta våra tidningar tillsammans med en flaska vin.

En riktigt rolig prick. Det kan bli ännu en anledning till att köpa mer glass..

Kommentarer
Postat av: tanjoshka

hahaha vad mysigt det låter=) ibland önskar jag att jag hade ett normalt liv! Jag vill medela att på lördag så flyttar jag in i mitt nya hem! äntligen! jag har ju även varit kaninvakt men det gick åt helvete för kaninen hoppade i toan och jag trodde att den var död men den levde! sen har jag blivit inlåst på en toalett med en transa som hade opperatat bort sin snopp och ville visa mej sin nya fifi. herre gud! sen har jag varit på mitt första riktiga fashionevent! så nu får du komma! älskar dej och nicklas såklart! puss

2008-01-21 @ 19:10:53
Postat av: Kim

Tanya: heeeeeeeeeeeeej mitt hjärtebarn.. haha du - kaninvakt vad roligt.. hahahaha! och transan, varför blir jag inte ens det minsta förvånad? ;) Vet du vem som varit inne och shoppat en kjol av mig på Zara då? "ANNIKA" Oscar-transan.. hahahahaha jag dog en smula när jag såg hans gigantiskt långa lösnaglar trots att han var man. uuääck :p jag och Marie ska på open mind på fredag, önskar att du kunde flja med! Jag älskar dig vännen, snart är det vår och då kommer JAG ;) LOVE.. Blir jätteglad varje gång du skriver, fortsätt med det!

Postat av: Kate

Jag har också Nicke Nyfikenglassen hemma! =)
Fast den överlägset godaste Hemglass-glassen är Sundborn, punch. Mumma! =)

2008-01-21 @ 20:47:20
URL: http://ulovekate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02385ddf2b32dffea1c8b 2008-01-21 19:10:53 <![CDATA[Ice cream]]> /2008/january/ice-cream.html http://girlylicious.blogg.se
199128;4ff02385ddf2b32dffea1c8b 2008-01-21 19:31:58
<![CDATA[Ice cream]]> /2008/january/ice-cream.html http://ulovekate.blogspot.com
Fast den överlägset godaste Hemglass-glassen är Sundborn, punch. Mumma! =)]]>
199128;4ff02385ddf2b32dffea1c8b 2008-01-21 20:47:20
-->