Måndag med hallonsylt

Nu puttrar dagens lunch på spisen.
Det blir potatisbullar, smask! Eftersom vi för tillfället inte äger någon lingonsylt får hallonsylt funka lika bra. Det gör ddet säkert, sylt som sylt! Idag jobbar jag fisdag, endast 9.30-17-00 vilket är ren lyx för mig. Sen är det bara 4 dagar kvar tills jag går på ledig helg. Då jävlar i min låda blir det rajraj!

Känns ganska konstigt att jag bara har 7st arbetsdagar kvar på Zara nu. Det känns bra! Jag har hunnit smälta alla intryck och jag tror att det här kommer att bli bra. Jag är väldigt förväntansfull..

Måndag idag allså, hur ser era planer ut?


Kommentarer
Postat av: Kate

Jag ska ringa och "skälla" på min bank i England..får se om det gör ngn nytta denna gång.
Sen skall jag träna och se till att få ngr kapitel matte gjorda. Men det är en strålande dag ute, klarblå himmel och solsken..vet inte om jag pallar att sitta inne då.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Sen skall jag träna och se till att få ngr kapitel matte gjorda. Men det är en strålande dag ute, klarblå himmel och solsken..vet inte om jag pallar att sitta inne då.. :)]]> 199128;4ff02385ddf2b32dffea1c83 2008-01-21 11:56:41 -->