Anki feat allsång på skansen..

Vi har haft en jättehärlig dag i stugan..
Strålande sol hela dagen och god grillad mat.. Det var jättekul att träffa N's kusin och hennes nya pojkvän som var jättetrevlig. Dom var väldigt nyfikna på att se hur vi bodde så vi får se om de hinner kika förbi någonting innan det är dags för dom att åka hem till norrköping igen..

N har polerat puman (hans nya bil, ford puma) hela dagen och jag har legat tillbakalutad i en solstol.. Klockan 19.15 styrde vi hemmåt för att åka hem till min lilla farmor och se allsång på skansen tillsammans med släkten. Det är en liten tradition vi har. Inte vilken tradition som helst, man ska helst ha sjungit upp innan och satt på sig allsångs-hatten (valfri sort) det bjuds alltid på gotta och sen är det bara att sjunga för glatta livet.. min faster tar det här på största allvar och ingen kan väl vara sötare än henne. Hennes outfit för kvällen slog ALLT!

Klicka f�r att st�nga bilden
Gulliga faster Anki ♥

Kommentarer
Postat av: ceciliahjelm

JAG ÄLSKAR MIN MAMMA :D <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023bcddf2b32dffea234f 2008-07-08 23:56:27 -->