koomsi kissie kiisseeen

Nu har vi precis kommit hem efter en åktur och en zip frisk luft..
Vi har åkt runt halva sundsvall och kikat på lägenheter och konstaterat vart man skulle kunna tänka sig att bo och inte. Innan hemfärd stannade vi till på pizzerian och blev feta. 

Lite roligt.. Vi stannade till i Bosvedjan hos N's päron och pratade lite med Irene. Medans vi stog där och prata kom en liten katt som ville kela. Både jag och N satte oss på huk för lite mys men vi blev ganska snabbt ignorerade. Istället valde han att hoppa in i N's bil där han snabbt la sig till rätta efter att ha kontrollerat både fram- och baksätena.. haha han var så himla söt så kameran åkte upp snabbare än blixten..

Jag önskar att vi fick ta hem honom (eller henne) Jag vill så gärna ha en liten hårboll här hemma..


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kommmentera gärna i min blogg om vilken klänning du tycker är finast :)

Postat av: Ahrén

Söt =)

Ska ni flytta?*!

2008-07-09 @ 17:41:46
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023bdddf2b32dffea235b 2008-07-09 17:25:56 <![CDATA[koomsi kissie kiisseeen]]> /2008/july/koomsi-kissie-kiisseeen.html http://ahren.blogg.se/

Ska ni flytta?*!]]>
199128;4ff023bdddf2b32dffea235b 2008-07-09 17:41:46
-->