GOD MORGON ALLE BARNEN

God morgon babes.. (är det några killar som läser bloggen?)
Värst vad många som behagade kika in här hos mig igår då, konstigt.. jag som uppdaterade så dåligt eftersom jag var på språng hela dagen. Men kul givetvis :)

Nu har jag precis ätit frukost. Det ser ut som att det kommer bli en strålande dag. Klockan närmar sig 08.00 och det är inte ett enda moln på himlen. Termometern som ligger mot fönsterbläcket på vår skuggiga balkong visar  redan 20 grader, men jag tänker inte ödsla mer energi på att tänka på det "fantastiska vädret" eftersom jag jobbar till stängning ikväll.

Det är faktiskt bra med mitt jobb att man inte ser ut.. Det är många små tantisar som kommer och säger: "stackars er som inte ens ser ut i det fina vädret" men jag håller inte med. Det känns bättre att inte vara medveten om vädret. jag vill inte se brunbrända människor äta glass när jag jobbar..

Nej, nu ska jag klä på mig för dagen och pudra näsan lite!
Ha en bra dag..




Kommentarer
Postat av: Ahrén

Haha, nice bild!

ja det måste vara bättre att inte se.

Då ska jag inte tala om att jag nu ska till stranden =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

ja det måste vara bättre att inte se.

Då ska jag inte tala om att jag nu ska till stranden =)]]> 199128;4ff023c3ddf2b32dffea2403 2008-07-31 08:33:09 -->