God natt, nu ger jag upp!

Med en alvedon i magen tackar jag för mig..
Det här var inte vad jag hade väntat mig.. Med extrem halsont och dunkande huvud kan jag behöva en god natts sömn. Som tur är har jag ingen feber.. Därför funderar jag itne ens på att vara hemma från jobbet imorgon. Jag VILL jobba! Jag SKA jobba..

Jag och N har i allafall bestämt oss nu angående midsommar.
Vi kommer att åka på en liten "minisemester" nästa helg. Vi åker ut till åstön redan på torsdagkväll efter jobbet och kommer hem på sen söndagkväll. Det ska bli så skönt, så avkopplande. Förhoppningsvis kommer även Elin ut till oss på midsommardagen, då är det bara rigga grillen och ställa fram vinet.

Godnatt alla barnen..

Kommentarer
Postat av: Elin

KLART jag gör! Hi hi hi! Jag kommer så fort jag vaknat till liv efter min arbetsnatt! :D

Postat av: E M E L I E [majmelajd]

åh, på åstön (om det är den utanför timrå du menar) har jag släkt!!!

2008-06-13 @ 21:06:17
URL: http://majmelajd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023b9ddf2b32dffea22cf 2008-06-13 21:02:13 <![CDATA[God natt, nu ger jag upp!]]> /2008/june/god-natt-nu-ger-jag-upp.html http://majmelajd.blogg.se/
åh, på åstön (om det är den utanför timrå du menar) har jag släkt!!!]]>
199128;4ff023b9ddf2b32dffea22cf 2008-06-13 21:06:17
-->