Hemmafru för en dag (det räcker)

Jag tittar på Rachel Ray medans jag väntar på tvättmaskin nr. 3
Egentligen vet jag inte varför jag tittar för hon gör mig så nervös. Hon skriker och hoppar omkring som ett barn. Tacka vet jag Oprah som sitter tryggt i sin stol och ger bort bilar och dylikt till publiken. Tur att man inte är arbetslös, det är ju verkligen bara rappakalja på tv om dagarna. nog för att se finns ett liv utanför lägenhetens väggar men i alla fall. Det är ju döden att ligga hemma och vara sjuk om man inte har en film att sätta på.

det här blev ju ett glatt och uppmuntrande inlägg.. inte..
jag går ner i tvättstugan istället.


Kommentarer
Postat av: Mysan

svar: jaa :( trodde knappt det själv, men jag saknar verkligen sundsvall och allt som hör till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023bbddf2b32dffea22ff 2008-06-23 12:27:28 -->