Är ditt påskägg fyllt med snö?

Goder morgon.
Erkänner att jag är dödstrött.. Ändå gick vi och la oss i bra tid igår. Vi myste ner oss i sängen strax efter 9 och 22.30 släckte vi lampan och pussade godnatt. Idag står det jobb på schemat, kom in och shoppa vettja ;)

Utöver jobb blir det nog ganska lugnt.
Jag önskar att jag hade sladden till min mobil (använder en gammal skrutt som jag nätt och jämt har laddare till) Jag fick ett jättemysigt mms av min pappa igår. Han och mamma är i vår fjällstuga och det är makalöst mycket snö. Upp till vår stuga så har vi en liten trapp på 3-4 trappsteg och med ett räcke upp.. Ja ni vet hur en trapp ser ut :) Och det var så mycket snö att det bara syntes ett trappsteg, och snön täcker en bra bit ovanför räcket.

Pappa berätta att mamma hade varit ute och skottat och han skulle kika ut genom fönstret för att se hur det gick. Och det enda han såg var hennes huvud och axlar, sen var det bara snö snö snö. Fatta va mysigt! Lite avis är jag allt :)

Är det några av er som spenderar påsken i fjällen?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oj oj, vad mysigt med mycket snö! :)
Själv kom man i säng halv 5 inatt :/ Och upp halv 8.. Haha :)
Ha en bra dag!

Postat av: Hanna

Här är det massa snö. Det har snöat hela natten och morgonen.

2008-03-24 @ 11:15:04
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Själv kom man i säng halv 5 inatt :/ Och upp halv 8.. Haha :)
Ha en bra dag!]]> 199128;4ff023acddf2b32dffea20bf 2008-03-22 10:41:47 <![CDATA[Är ditt påskägg fyllt med snö?]]> /2008/march/ar-ditt-paskagg-fyllt-med-sno.html http://hannafialotta.blogg.se
199128;4ff023acddf2b32dffea20bf 2008-03-24 11:15:04
-->