UTMANINGEN

Jag har bestämt mig för att göra det här till en Utmaning!
Nu har jag knäppt kort på mina favoriter bland mitt vardagssmink. Jag kommer att skriva en liten rad, en motivering, varför jag tycker att produkterna är så bra.. Och min utmaning till er blir att ni ska göra samma sak..

Om du känner dig manad att anta utmaningen gäller följande (det tar inte lång tid)
1. Knäpp kort på dina favoritprodukter som du använder till vardags..
2. Skriv en kort motivering till varför du använder produkterna och varför de är bra..
3. Länka tillbaka till min blogg, och skriv i mitt kommentarfält att du gjort utmaningen så jag får komma in och kika.

Hoppas att några av er där hema hoppar på utmaningen. Kanske får vi en massa tips av varandra! ♥ (Se hur jag har gjort i föregående inlägg..)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack :)
Jag fixar utmaningen ikväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Jag fixar utmaningen ikväll :)]]> 199128;4ff023a4ddf2b32dffea1f85 2008-03-04 11:41:07 -->