Fredag

Heey!
Kvällen har jag och N spenderat hos mina päron. Vi har ätit grillad fläskfilé med kroketter och bea. Lätt en favorit ;) Vi har haft mysigt i soffan med daimtårta och vaniljvisp samt lite "Så ska det låta" "vart fan är mitt band" och "Berg flyttar in".

Jag njuter lika mycket varje gång vi är hemma hos mamma och pappa. Att få matlåda till imorgon är inte så tjyvens det heller.. Jag och pappa har sett över min buissnes litegrann och några grejer är hemklickade redan ikväll men det blir ingen mer info än så..

Snart dags att hoppa och knoppa. Det är en dag imorgon också! Efter jobbet blir det raka vägen hem och byta om innan det är dags för middag med jobbet på Oscar. Bordet är bokat och allt är klappat och klart! Det ska bli roligt. Synd att man jobbar söndag bara. Nästa personalfest ska banne mig vara på min lediga helg hih..

Svarar på era kommentarer så snart jag får tid..
Ciiiiao


Kommentarer
Postat av: ceciliahjelm

då förstår jag att du hade fullt upp :D hoppas du får en toppen kväll då :) min favorit mat helt klart, kanske du kan bjuda mig på de någon dag? :D haha ha du spanat in min blogg? :D vet du när vi ska till mormor på söndag? hoppas ganska sent för jag har träning vid 4a tror jag, efter mormor kanske vi kan åka och fixa våran lilla plan :D

Postat av: Anonym

köpte den i thailand i vitt :) ja jag hade velat att du också hade kommit, varför gjorde du inte det?! Ni verkar iaf haft en underbar semester! vad händer till hösten då, trivs och stannar du kvar? inte lite sugen på plugg än? ;) puss.

2008-05-02 @ 23:22:10
URL: http://anya.devote.se
Postat av: Ahren

Å va gott det låter. Vi ska grilla i morgon =)
okej här kommer förklaringen.
Du klickar på länken på min sida och sen kommer du till Louises blogg. Där skriver du bara mitt namn LINDA i kommentarfältet (som när man kommenterar) och skickar kommentaren så vips har du röstat på mig. Man får bara rösta en gång per person och IP adress.
Då kikar jag in i morgon igen och läser ditt nya inlägg.
Kram och god natt tjejen

2008-05-02 @ 23:28:47
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023b2ddf2b32dffea21b3 2008-05-02 23:17:37 <![CDATA[Fredag]]> /2008/may/fredag2008-05-02-2.html http://anya.devote.se
199128;4ff023b2ddf2b32dffea21b3 2008-05-02 23:22:10
<![CDATA[Fredag]]> /2008/may/fredag2008-05-02-2.html http://ahren.blogg.se
okej här kommer förklaringen.
Du klickar på länken på min sida och sen kommer du till Louises blogg. Där skriver du bara mitt namn LINDA i kommentarfältet (som när man kommenterar) och skickar kommentaren så vips har du röstat på mig. Man får bara rösta en gång per person och IP adress.
Då kikar jag in i morgon igen och läser ditt nya inlägg.
Kram och god natt tjejen]]>
199128;4ff023b2ddf2b32dffea21b3 2008-05-02 23:28:47
-->