Pärlan, allt är under kontroll

Egentligen klev jag upp klockan 07.45 men sen somnade jag om..
Mötte pappa på motorcentrum 08.10 för att lämna in bilen. Vi fick ett jättetrevligt bemötande och de lovade att bilen skulle vara klar innan kl. 15 eftersom jag ska jobba i eftermiddag. Perfekt tänkte vi, och pappa skjutsade hem mig. N låg fortfarande och sov när jag kom hem så jag bäddade ner mig under täcker iförd stora mjukisbyxor och hoodtröja. N klev duktigt upp när hans väckarklocka ringde men inte jag.. haha

Nej, jag vaknade NU sisådär 2h senare. Tåls att säga att det var förjävla varmt med tjocktäcke, mjukisbyxor och hoodtröja.

Ser ut att vara riktigt mysigt väder idag. jag funderar på att gå upp till mamma och pappa och slänga av mig kläderna och sola lite. Blåser en del men jag har mina gömmor på altanen där det alltid är vindstilla. Jag känner att jag nästan tappat all min brunhet (säger man så) sen malta. det här går inteför sig, nu blir det till att pressa alla lediga dagar. Så fan ta solen om den inte vågar sig fram ;)

Psst.. glömde ju hela vitsen med inlägget! Redan klockan 10.30, när jag fortfarande sov, hade jag fått sms från motorcentrum om att bilen var klar.. yippi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback