Hej mina små monster

Efter morgonmötet på jobbet imorse åkte jag hem till mammis..
Hon bjöd på något gott att äta medans vi bara och surra. Sen satt vi och skrattade åt AFV. Mamma skrattar jämt och det smittar av sig :) Nu har precis kommit hem i alla fall. Jag har just ätit upp all marsipan på prinsesstårta som blev kvar från N's kalas haha.. Det är det enda jag tycker om med tårta egentligen.

Han blev jätteglad för den romantiska middagen jag gjorde åt oss igår förresten och det blev verklige urgott. Det var inte bara kocken som tyckte det :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

tack för din kommentar :) Borde ju inte bry mig om dem, men man gör det ju ändå! Hoppas väl på att de ska bli bättre antar jag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023d8ddf2b32dffea270d 2008-11-15 18:54:42 -->