Friskt med aquafresh

Jag är hopplös när det kommer till reklam, för jag vill testa allt..
Jag skulle kunna testa ALLT som sänds i reklam på tv, tidningar och radio etc.. Hör ni det alla företag där ute, här har ni en bra blogg att satsa på!!

Ingen kan väl ha missat Aquafresh reklam för deras nya tandkräm. Så fort vi fick in den i butik (åhlens) köpte jag den. Det är en tankräm i gelform som snabbt omvandlas till skum - tro mig, MYCKET SKUM! Man spottar ovanligt mycket, men man känner sig väldigt ren i truten efteråt..

Enligt reklamen tar den bort 25% mer bakterier, och eftersom jag är en sån reklamnörd så tror jag stenhårt på det och vad snabb att köpa den. Tandkrämen var inte ens dyr, den kostade bara 20kr. Prova du med för en riktig skumexplosion..



Kommentarer
Postat av: emilia

den där har jag. även den gröna. vet inte riktigt om jag tycker dom funkar bättre än annan tandkräm. men gott är det iaf (a) hahaha inte för att jag äter det men du fattar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023d0ddf2b32dffea25e3 2008-10-12 21:22:25 -->