Matproblem

Morrn Morrn..
Min inspiration på mat har helt och hållet försvunnit.. Min frukost består alltid av fil & linfrön och snart vill jag inte ens se den vita sörjan, så trött är jag på den.. haha

Idag ska både jag och N jobba. Det var lite tufft att komma upp imorse även fast jag somnade igår efter jobbet när jag kom hem. Vi skulle se färdigt filmen som vi började se i förrgår men jag hann bara gosa in mig i N's famn innan jag började snarka, om vi ska lita på hans ord vill säga. jag tror INTE att jag snarkar.. eller, kanske :)

Vad ska man äta till middag då? eller lunch för den delen?
Tänk på att jag inte äter kolhydrater.. Men kom gärna me tips :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Jo men det gör vi! :)



Jaha okej, vad jobbar du med då gumman?

Jag ska bara ta det lugnt, ska nämligen åka iväg på tisdag och jag har ingen aning om vart!

Spännande!



Hur mår du idag då?



Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback



Jaha okej, vad jobbar du med då gumman?

Jag ska bara ta det lugnt, ska nämligen åka iväg på tisdag och jag har ingen aning om vart!

Spännande!



Hur mår du idag då?



Puss!

]]> 199128;4ff023d2ddf2b32dffea2639 2008-10-18 13:42:43 -->