Skrattar bäst som skrattar sist ;)

Jag måste ju leva upp till mitt förra inlägg..
Därför har jag börjat använda handsfree när jag pratar i telefon.. men MT jag började faktiskt med det redan i helgen.. Folk tror antingen att jag går runt och pratar med mig själv eller så tror dom väl att jag tror att jag är nån buissneswoman.. men nej, jag är bara rädd för strålningen haha. Faktiskt!

Dagen har varit fylld med många skratt på jobbet. Lite sura har vi hunnit med och vara också men det gick snabbt över. Vad har jag gjort mer då? Jag och N har varit hemma hos min mamma och pappa och ätit middag också har vi varit och köpt en TV till hans föräldrar. För deras pengar :) Den var sjukt snygg i alla fall. Nu hoppas jag att vi snart blir hembjudna på filmkväll..

Jag är sugen på en massa gott ikväll..
inte godis, något gott bara. Men inget onyttigt. Det finns bara inget i kylskåpet som duger för tillfället. har ni några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback