Min smala lycka?

Mina semesterbilder kommer upp på tisdag när jag e ledig istället.
När jag kom hem från jobbet idag stod middagen på bordet, min favorit - lasagne. Direkt när vi hade ätit färdigt gick vi ut, hand i hand, och gick en promenad. Jättemysigt! Framöver kommer det att bli många promenader hemma framför tvn också. Jag har nämligen köpt ett löpband idag. Eller imorgon rättare sagt. Jag, pappa och N ska åka och kolla på det direkt efter jobbet imorgon och om allt ser bra ut så får det följa med hem.. Äntligen. Tro inte att jag kommer att bojkotta den friska luften framöver men det känns lättsamt så här inför vintern i vilket fall..

Jag har huvudvärk och jag är ledsen över bilen men fler smarriga uppdateringar kommer när jag mår lite bättre..  



Det är ett likadant löpband som på bilden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback