Vad gör man egentligen den här tiden på morgonen?

Jag har sovit 3.5h inatt..
Hur jag än vände och vred mig kunde jag inte somna :( Jag är trots det inte så jättetrött just nu, men det kommer nog så småning om.

Känns lite sjukt att vara vaken innan nyhetsmorgon.. Det är mått mätt för mig. Hur som helst är det ett matlagningsprogram på 4an nu som är lite kul. Det är en morfar och liten tjej som är med i dagens program och hon pratar heeeela tiden. Hon säger att hon är väldigt "vuxen i smaken" så det är okej att kocken lagar maten med mycket svartpeppar.. Hon insisterar också på att skära morötter själv så kocken kan inte koncentrera sig utan står och tittar på hennes fingrar hela tiden "försiktigt nu.." "akta småtassarna, skär dig inte.. " "ojojojojojoj.. ska jag inte hjälpa till?" hahaha

aaaahhaha..

Nej jag behöver en macka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback