Ny morgon, nya möjligheter

God morgon!
Jag tillät inte mig själv att sova så länge idag eftersom helgen börjar lida mot sitt slut och för att jag behöver ställa om dygnet. På tisdag åker jag nämligen till Stockholm på Cliniquekurs och tåget går redan klockan 06.12 med andra ord ingen tid som jag är van att vara vaken. Dessutom kommer jag att behöva kliva upp betydligt tidigare än så för att ta min åksjuketablett och hinna äta frukost, annars blir det ingen hyvens resa är jag rädd! Mamma och pappa tror att jag har vuxit ifrån åksjukan men jag gillar att knapra piller i förebyggande syfte i så fall :)

Idag är det söndag och vår hittills enda plan är att åka ner till stan och Rummet som har utförsäljning. Om det blir några fynd kan ni läsa på bloggen senare idag. Nu ska jag skynda in på Nelly.com och se om
klänningen kommit in..



Kommentarer
Postat av: ahren

Så du kommer ner hit då =)

Hinner du stanna för shopping eller är det bara kurs och sedan hem?

Postat av: ammie

Hej allihopa!



Bli medlemmar här, och få GRATIS KLÄDER! :D Perfekt för en fattig student som jag! ;) Presentkort på 250 kronor.



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=129994



PussPuss

2009-02-15 @ 12:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Hinner du stanna för shopping eller är det bara kurs och sedan hem?]]> 199128;4ff023e7ddf2b32dffea28c7 2009-02-15 11:12:51 <![CDATA[Ny morgon, nya möjligheter]]> /2009/february/ny-morgon-nya-mojligheter.html



Bli medlemmar här, och få GRATIS KLÄDER! :D Perfekt för en fattig student som jag! ;) Presentkort på 250 kronor.



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=129994



PussPuss]]>
199128;4ff023e7ddf2b32dffea28c7 2009-02-15 12:06:39
-->