Bio med Emma

Gud vilka bra motiveringar (och rim) ni kommer med till tävlingen.
Det kommer minst sagt att bli jättesvårt att kora en vinnare. Men somsagt, det är inte förrän på söndag så om just DU vill vara med och tävla har du tid på dig! :)





Ikväll har jag varit med Emma och jag säger bara det, man kan inte ha annat än kul med den tjejen! På sätt och vis känns det som att vi har känt varandra hela livet. Vi delar samma tankar och värderingar i mycket och trots att det kan gå flera månader mellan gångerna vi ses så känns det ändå aldrig stelt och tråkigt - tvärtom. Det är vänskap för mig. Vi har skratta så mycket ikväll och hon får mig verkligen på bra humör nu när jag behöver det.

Vi har i alla fall varit på bio och sett Angelina Jolies nya verklighetsbaserade film Changeling. Den var bra och väldigt gripande, Angelina spelar fruktansvärt bra i filmen. Vi satt och höll händerna för ansiktet båda två vid ett flertal tillfällen. Nu återstår bara att se om man kommer att kunna sova. Som Emma sa innan jag lämnade av henne "tur att vi båda har någon att sova med".

Nu ska jag sova. Mina 10h sömn på 2 dagar har tagit knäcken på mig. Jag kan inte slappna av utan ligger på helspänn hela tiden. Nog om det! Sov gott allesammans och tack Emma för ännu en jätterolig kväll ♥



Kommentarer
Postat av: Therese

Okej, var det ett fint hus då? :)

Postat av: caroline

åhh den vill jag verkligen också se,, så den är så bra som det sägs? wow.. aja hur ser planera ut för i helgen då?

2009-01-23 @ 09:49:34
URL: http://winneroth.blogg.se/
Postat av: Sofie Alvén

tack :) kul att du gillade det! Tyckte att det blev lite roligare och leka med orden istället för att bara rada upp en motivering. Så nu är det bara att hålla tummarna :D det såg ut att vara rätt bra konkurens nämligen. :)

Kram Sofie

2009-01-23 @ 17:27:38
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiealven

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023e4ddf2b32dffea2849 2009-01-23 07:55:10 <![CDATA[Bio med Emma]]> /2009/january/bio-med-emma.html http://winneroth.blogg.se/
199128;4ff023e4ddf2b32dffea2849 2009-01-23 09:49:34
<![CDATA[Bio med Emma]]> /2009/january/bio-med-emma.html http://www.metrobloggen.se/sofiealven

Kram Sofie]]>
199128;4ff023e4ddf2b32dffea2849 2009-01-23 17:27:38
-->