Nu blir det kvällen

I torsdags var jag på bio med Emma och såg Changeling och igår kurade jag och min älskling ihop oss i biomörkret och såg Benjamin Buttons otroliga liv. Båda filmerna var jättebra men väldigt olika varandra. Benjamin Button var i alla fall min favorit. Jag älskar kärlekshistorier och får aldrig nog.

Vi får se om jag kommer att kunna sova någonting inatt. Jag har en stor klump i magen. Hur som helst ska jag försöka att lägga mig tidigt så att jag slipper tänka mer ikväll. Vi ska slå på filmen The boy with the striped pyjamas nu. Jag hoppas att den är bra. Det känns som att det är en tänkvärd film.





Innan jag stänger ner datorn för ikväll vill jag skryta lite :) En kvinna kom in på jobbet idag och jag kände mycket väl igen henne. Jag kommer ihåg att jag hjälpte henne mycket sist när hon var in. Jag tänkte inte mycket mer på det eftersom det trots allt är det mitt jobb går ut på. Hur som helst stegade hon fram till mig och jag var säker på att hon ville fråga någonting. Men istället kom hon fram för att beröma mig för den otroligt "proffsiga" hjälpen hon hade fått (som hon uttryckte sig) sist hon var in. Det är inte första gången jag fick den sortens komplimang men trots det sken starkare än solen och blev stoltare än tuppen.

Jag kunde leva på det ögonblicket hela dagen.

Kommentarer
Postat av: ulle

Vilken härlig blogg du har och vad kul att få sånt fint beröm. Det behöver vi nog alla lite oftare.

Postat av: Mysan

såg Benjamin Button igår! otroligt bra :) skönt med de komiska inslagen med ibland faktiskt. "Did i ever told you that i've been hit by the lightning 7 times? " =)

2009-01-26 @ 18:35:36
URL: http://mysblogg.se
Postat av: camilla

Alltid roligt med beröm :) Vart jobbar du?

2009-01-27 @ 11:46:53
URL: http://camtaylor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023e5ddf2b32dffea2851 2009-01-25 22:49:37 <![CDATA[Nu blir det kvällen]]> /2009/january/nu-blir-det-kvallen.html http://mysblogg.se
199128;4ff023e5ddf2b32dffea2851 2009-01-26 18:35:36
<![CDATA[Nu blir det kvällen]]> /2009/january/nu-blir-det-kvallen.html http://camtaylor.blogg.se/
199128;4ff023e5ddf2b32dffea2851 2009-01-27 11:46:53
-->